رمز خود را فراموش کرده اید ؟

تاریخچه شرکت تخصصی و مهندسی NSG.Co

شرکت تخصصی و مهندسی NSG.Co ارائه کننده محصولات واترپروف کننده و مقاوم کننده سازه ها

این شرکت فعالیت خود را از سال 1379 در زمینه مقاوم سازی و ایزولاسیون سازه های ساختمانی و صنعتی آغاز نموده و ارائه محصولات تخصصی در این زمینه مانند Z90 – B70 – N50 – P100 – Padab- SQ2000 MA700 و ارائه روش های فنی و تکنیکی در زمینه مهار آب های سطحی و عمقی و نیز آب بند کننده های صنعتی  ، اقدام به اجرای انواع پروژه های آب بندی و ضد آب نمودن انواع سازه ها و نیز ساخت ، بازسازی و نوسازی کلیه مکان های آبگیر مانند مخازن آب شرب و بهداشتی ، استخر های تفریحی و حوضچه های پرورش ماهی ،انواع سرویس های بهداشتی ساختمانی و عمومی ، آب نما ، راه آب ، سپتیک ، چال آسانسور و غیره نموده است.

محصولات این شرکت که دارای استاندارد های جهانی DIN EN 15183 –ASTMC928-05 و BSEN 1543  می باشد بهترین جایگزین روز اروپا برای مواد پایه نفتی قدیمی هستند که جهت ساخت ، آب بندی و مقاوم سازی انواع سازه های بتنی ،چوبی،گچی ، آجری و ...شامل سد ها ، سردخانه ها ، مخازن ، استخرها ، انواع سقف و نماها و به طور کلی تمامی سازه هایی که درمجاورت مستقیم با آب  ، رطوبت ، عوامل جوی و اشعه های خورشیدی هستند استفاده می گردند.

آب بندی Z90
از سال ۱۹۸۱(۱۳۶۰) به بعد استفاده از قیرگونی ، ایزوگام و دیگر مشتقات نفتی بعلت عمده مشکلات از قبیل عمر کوتاه ، اثر پذیری بیش از حد درمقابل گرما و اشعه های خورشیدی ، خطرات زیست محیطی و آلودگی در اروپا از رده مواد ایزولاسیون و آب بندی خارج شده و عملا منسوخ گردیده است. مواد ایزولاسیون جدید که بر پایه  پیگمنتهای  آکریلیک و  مجهز  به فناوری  نانو بوده  در مقابل  رطوبت ، سرما  و گرما (۳۵۰+ تا ۶۰-) ، اشعه خورشید ، آتش و ضربه کاملا مقاوم بوده و  به دلیل نفوذ پذیری بسیار عالی در انواع سازه ها طول عمر آنها بسیار زیاد می باشد.

استفاده از محصولات نانو تکنولوژی شرکت NSG ضمن داشتن صرفه اقتصادی باعث ایجاد مقاومت و استحکام بیشتر سازه ، بالا رفتن سرعت عملیات ، سبک سازی و آنتی باکتریال (ضد خزه ،جلبک و باکتری) شدن سازه ها می شود. شرکت NSG  به عنوان سازمان قوی ، یکپارچه و منعطف و متشکل از کارگروه های فروش ،پخش، خدمات فنی و اجرایی در سراسرایران با دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۰۸ و مجوز اتحادیه افزودنی های مواد شیمیایی ایران و انجمن بتن ایران توانسته است گامی مثبت در جهت توسعه همه جانبه بخش صنعت و ساختمان ایفا نماید.

بالا