رمز خود را فراموش کرده اید ؟

محصولات نانو تکنولوژی  NSG  از مقاوم سازی تا آب بندی سازه ها
از مقاوم سازی تا آب بندی با شماییم

شرکت NSG  به عنوان سازمان قوی ، یکپارچه و منعطف و متشکل از کارگروه های فروش ،پخش، خدمات فنی و اجرایی در سراسرایران با دریافت گواهینامه ایزو ۹۰۰۱ و ۲۰۰۸ و مجوز اتحادیه افزودنی های مواد شیمیایی ایران و انجمن بتن ایران و نیز دارای مجوز فعالیت از وزارت صنایع و معادن ، توانسته است گامی مثبت در جهت توسعه همه جانبه بخش صنعت و ساختمان ایفا نماید.

ذیلا به برخی از پروژه های صنعتی و ساختمانی که توسط متخصصان این شرکت اجرا شده است اشاره می گردد:

شرکت مگا موتور ، شرکت ساپکو ، آستان قدس رضوی ، سرد خانه قائم کرج ، ایران خودرو تاکستان ، مراکز تعمیرگاهی سایپایدک ، هایپراستار، مجموعه کاخ سعد آباد ، مجموعه کاخ نیاوران ، بیمارستان خاتم الانبیا ، بیمارستان محب ،  مخزن آب شرب شرکت چاپ رنگ تبریز ، حسینیه اصفهانی های مشهد ، شرکت مپنا (پارس ژنراتور) ، بیمارستان تخصصی نوردیدگان کرج ، کارخانه کولینگ تاور (کارخانه جدید اکسیژن شرکت مس سرچشمه رفسنجان) ، استخر های تفریحی و کشاورزی ، مجتمع پرورش ماهی اراک ، مخازن آب شرکت مرغ مادر خراسان جنوبی ، آب بندی منفی طبقات پروژه ظفر و.....

بدیهی است اطلاعات پروژه های اجرایی که توسط شرکت های مهندسی و مجریان متعدد در زمینه ایزولاسیون سازه های مختلف کوچک و بزرگ در سطح کشور با محصولات این شرکت اجرا شده است بهمراه اطلاعات ریز آن نزد این شرکت موجود بوده و بر حسب منطقه مورد نظر و سطح عملیاتی آن قابل ارائه میباشد.

نگرش این شرکت برداشتن معضلات و مشکلات فنی و تکنیکی از مسیر صنعت ساختمان است بطور مثال توجه شما را به موضوع زیر جلب میکنیم:

 

کاربرد محصولات NSG در زمینه رنگ ها :

هیچ چیز به اندازه یک رنگ آمیزی جدید نمای کلاس های درس ومحیط های آموزشی و پرورشی را سریع و کم هزینه تغییر نمی دهد.

اما نکاتی برای انجام این کار وجود دارد که مهمترین آن انتخاب یک رنگ مناسب و بهداشتی که سازگار با محیط زیست و سلامت ما باشد است تا رنگ آمیزی باعث شادابی گردد،  نه اینکه باعث ایجاد کسالت و بیماری در فرزندانمان گردد.
همچنین رنگ باید طول عمر و قابلیتهای خوبی داشته باشد ضمن اینکه بتواند با رنگهای شاداب و سرزنده آرامش را به محیط های آموزشی و پرورشی ما ارمغان آورد. رنگی که ضمن همخوانی به اندازه کافی نور محیط را تامین کند و تحمل بیشتر را القا کند.
رنگی که حتی درهمان هنگام که ما در محیط هستیم ، بدون آزار رساندن به ما قابل اجرا باشد و با بوی بد ومضرات تنفسی همراه نباشد و زود هم خشک شود.

رنگ های روغنی برای افراد بسیار مضر و خطرناک است :

رنگ های پایه نفتی و شیمیایی برای خانم های باردار، کودکان و افراد مبتلا به بیماری قلبی و تنفسی و افرادی که بایستی ساعات طولانی در این محیط ها ماندگار باشند بسیار مضر و خطرناک است . به علت وجود مواد شیمیایی و سرب موجود در اینگونه رنگها تا سالها پس از اجرا ، درهنگام تابش نور خورشید ( دریافت UV ) از خود گاز حاوی سرب، روی و آلومینیوم  تولید می کنند که منجر به خستگی زود هنگام و سردرد و سردرگمی می شود که به همین لحاظ به هیچ عنوان برای محیط های آموزشی و پرورشی گزینه مناسبی نیست !

سازمان جهانی بهداشت (WHO) در بیانیه جدیدی هشدار داد که رنگ‌های تزئینی و نقاشی روغنی حاوی سرب از عوامل مهم مسمومیت سربی در کودکان هستند و بنابراین کودکان باید از استفاده و قرار گرفتن در محیط هایی که با  رنگ‌های روغنی نقاشی شده اند منع شوند. بررسی‌های این سازمان حاکی از آن است که تماس کودکان با سرب هر سال به ۶۰۰ هزار مورد جدید ابتلای آنها به مشکلات و ناتوانی‌های ذهنی و هوشی را منجر می‌شود.

«ماریا نیرا» مدیر سلامت عمومی و محیط زیست سازمان جهانی بهداشت، همچنین اظهار داشت: می‌توان از طریق اقداماتی برای محدود ساختن تولید و استفاده از رنگ‌های حاوی سرب ، موارد مسمومیت ناشی از سرب را به میزان گسترده ای کاهش داد.

سازمان بهداشت جهانی با اتحاد کشورهای جهان برای از بین بردن رنگ های سرب دارو روغنی در نظر دارد که منع استفاده از رنگ های روغنی سرب دار را تا سال ۲۰۱۵ به ۷۰ کشور جهان گسترش دهد. لازم بذکر است که سالیان سال است که در تمامی کشورهای غربی که مخترع رنگ روغن بوده اند استفاده از رنگ روغنی برای مصارف خانگی و کارگاهی کاملا ممنوع میباشد بطور مثال این ممنوعیت از سال ۱۹۶۰ در انگلستان اعمال شده است.
اندازه ‏گیری میزان سرب خون کودکان نشان می ‏دهد هنگام تجدید رنگ ‏آمیزی منازل، میزان سرب خون کودکان افزایش می ‏یابد.

‏ذرات رنگ ‏های قدیمی و پایه سرب که هنگام سمباده‏ کاری در هوای منزل پراکنده می ‏شود، عامل جذب سرب در بدن کودکان و افزایش سرب خون آن ها است و این یعنی ما با دستان خودمان درحال آلوده کردن نسل آینده هستیم. سرب در نسوج بدن، جذب پروتئین ‏ها می‏ شود و بیشترین اثر سمی‏ خود را بر مغز و اعصاب وارد می ‏کند. ‏استنشاق غبار سرب هنگام سمباده زدن رنگ دیوار، تابش نور آفتاب مستقیم بر آن و نیز دست زدن به سطوحی که با رنگ روغنی نقاشی شده اند ، از طریق تنفس و دهان و پوست جذب می شود .

 

اگر به خاطر شغلتان یا شرایطی که دارید مجبور شدید در معرض رنگهای روغنی قرار بگیرید بهتر است موارد احتیاطی زیر را رعایت کنید:

* مقدار زمان مواجهه را به حداقل برسانید. اگر چه نمیتوان زمان مشخص پیشنهاد داد اما به محض آنکه احساس بدی پیدا کردید محل را ترک کنید تا هوای تازه بخورید.

* تهویه مناسب داشته باشید. پنجره‌های را باز بگذارید حتما جهت جلوگیری ازاستنشاق هوای آلوده و ذرات مضر رنگ ماسک بزنید.

* از تابش مستقیم آفتاب به رنگ های روغنی اجرا شده بر روی سطوح جلوگیری نمایید و از استنشاق هوای اینگونه محیط ها پرهیز جدی نمایید .
رنگهای آب پایه ( پلاستیک ) و آکریلیک : برترین راه حل منطقی، به صرفه و کاملا بهداشتی
رنگ های آب پایه ، پلاستیک و آکریلیک کاملا بدون بو و بهداشتی هستند و رایج‌ ترین نوع رنگ ساختمانی در سطح کشورهای پیشرفته است. این رنگ همانگونه که از اسمش پیداست بر پایه آب ساخته شده اند و از نظر زیست محیطی رنگ های سبز شناخته می شوند و برای سلامت افراد و محیط  خطری ندارند . اجرای بسیار ساده و کم دردسری دارند و توسط افراد بسیار کم تجربه و حتی کودکان نیز قابل اجرا می باشد. هزینه این رنگها بسیار مقرون بصرفه تر بوده و ترمیم و بازسازی آن در سالهای بعد نیازی به سمباده کاری خاص و بتونه کاری ندارد و بسیار راحت و سریع و با هزینه کمتری صورت میگیرد .

تنها مشکل رنگ های پلاستیک و آب پایه ، عدم ثبات و مقاومت در مقابل شوینده ها و آب میباشد . این نقطه ضعف فقط از طریق ترکیب محصول NSG Z90 شرکت NSG  بطور کامل بر طرف می گردد.

ترکیب مقدار کمی محصول NSG Z90 در رنگ های آب پایه باعث افزایش چشمگیر پایداری ، مقاومت و قدرت نفوذ رنگ و همزمان آب بندی و آب ‌گریز شدن سطح می گردد به گونه ای که میتوان سطح را با آب بصورت مستقیم شستشو کرد . محصول NSG Z90 ضد خزه جلبک و باکتری بوده و جذب اشعه UV را بشدت کاهش می دهد.

محصول NSG Z90  کارایی بالایی در صنعت ساخت و آب بندی و مقاوم سازی سازه ها دارد و یکی از موارد استفاده آن ترکیب در رنگها میباشد . محصول NSG Z90 بتنهایی میتواند کلیه سازه های گچی ، بتنی ، سیمانی و سطوح ایرانیت، آردواز، سنگ و موزاییک را بدون تغییر رنگ کاملا آب بندی نماید .

بالا