رمز خود را فراموش کرده اید ؟

 

اطلاعیه و ابلاغ مهم

بدینوسیله به آگاهی می رساند کلیه علائم تجاری مورد استفاده شرکت نوآوران صنعت پادآب ( NSG ) تحت عناوین Z90 و B70 و N50 و P100 و پادآب و... در سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (اداره مالکیت صنعتی) به ثبت رسیده است و حسب قانون کلیه حقوق مادی، معنوی و بهره برداری از برندهای مزبور تحت انحصار این شرکت می باشد و هرگونه مشابهت سازی با برندهای فوق با هر پسوند یا پیشوندی خلاف قانون و مصداق عمل مجرمانه است .

پیرو سوء استفاده برخی افراد و شرکت ها در درج علائم تجاری مشابه بر روی محصولات تقلبی، شرکت نوآوران صنعت پادآب (NSG) اقدام به طرح شکایت در دادسرای ویژه رسیدگی به جرائم مالکیت صنعتی نموده که منجربه جلب برخی از جاعلان و کلاهبرداران و پرداخت خسارت به شرکت گردیده و پرونده برخی دیگر نیز در دست بررسی و اقدام قضایی می باشد .

لذا به کلیه تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و خریداران محترم هشدار داده می شود تمامی محصولات آب بندی و چسب های ساختمانی با علائم تجاری فوق و مشابه آن را منحصرا از شرکت نوآوران صنعت پادآب (NSG) خریداری نمایند. درغیر اینصورت مطابق قانون و از طریق مراجع قضائی برخورد جدی صورت خواهد گرفت و نسبت به جمع آوری محصولات تقلبی و دریافت خسارت وارده اقدام قانونی انجام خواهد شد. بدیهی است کلیه مسئولیت، مجازات و خسارت ناشی از تولید، پخش و خریداری محصولات تقلبی با نامبردگان خواهد بود.

جهت اطلاع از نمایندگی های مجاز شرکت NSG، استعلام اصالت کالا و احراز هویت بازاریابان و فروشندگان میتوانید با شماره اختصاصی  000 13 546 -021 تماس حاصل فرمائید.

ضمنا درصورت مشاهده هرگونه تخلف میتوانید با معاونت حقوقی این شرکت به شماره 333 13 546 -021 تماس و یا به نزدیکترین مراجع انتظامی و قضائی سراسر کشور مراجعه نمائید.

 

شرکت نوآوران صنعت پادآبNSG 

 

 

رونوشت:

  1. فـرمـانـدهـــی محترم انتظــــامی استان های تهــــران و البـــــرز جهت استحضار
  2. دادگـسـتری کل استان های تهــران و البـــرز جهت استحضار و درج در پرونده های متشکله
  3. دادسـرای ویـژه رسیدگی به جرائـم مالکیت صنعتی جهت استحضار و درج در پرونده های متشکله
  4. ریاست محترم اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مواد شیمیائی جهت استحضار و اعلام به کلیه اعضاء محترم
  5. ریاست محترم اتحادیه فروشندگان بهداشتی ساختمان جهت استحضار و اعلام به کلیه اعضاء محترم
  6. ریاست محترم اتحادیه فروشندگان مصالح ساختمانی جهت استحضار و اعلام به کلیه اعضاء محترم
  7. ریاست محترم اتحادیه تولیدکنندگان رنگ و رزین جهت استحضار و اعلام به کلیه اعضاء محترم
  8. ریاست محترم اتحادیه تولیدکنندگان چسب جهت استحضار و اعلام به کلیه اعضاء محترم
  9. ریاست محترم انجــــمن بتــن ایـــران جهت استحضار و اعلام به کلیه اعضاء محترم

 

بالا